UGOVOR O PRODAJI ROBE ZAKLJUČEN NA DALJINU

UGOVOR O PRODAJI ROBE ZAKLJUČEN NA DALJINU

Zaključen dana __________ godine, između:

1. „POLJOPRIVREDNOG GAZDINSTVA TODOROVIĆ“, ul. 4. Konjički Puk 10, 11320 Velika Plana, koga zastupa Miroslav Todorović (u daljem tekstu: „Prodavac“) i
2. _____________________, sa prebivalištem na adresi:__________________ (u daljem tekstu: „Kupac“).
(u daljem tekstu: „Ugovor“)

Predmet ugovora
Član 1
Ovim ugovorom Prodavac prodaje, a Kupac kupuje _______________(uneti naziv robe, količinu) (u daljem tekstu: „Roba“).
Prodavac je obavezan da Kupcu preda Robu tako da Kupac postane njen vlasnik, dok se Kupac obavezuje da za to isplati cenu i preuzme robu. Predaja Robe će se izvršiti u svemu u skladu sa Opštim uslovima poslovanja.
Ovaj Ugovor zaključen je kao ugovor o prodaji izvan poslovnih prostorija u smislu Zakona o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: „Zakon“) jer je zaključen izvan poslovnih prostorija Prodavca u kojima on obavlja svoju delatnost.

Pretpostavke za zaključenje ugovora
Član 2
Kupac zaključenjem ovog Ugovora potvrđuje da ga je Prodavac pre njegovog zaključenja na srpskom jeziku obavestio o:
1) osnovnim obeležjima Robe;
2) poslovnom imenu, matičnom broju, adresi sedišta i broju telefona;
3) prodajnoj ceni;
4) načinu plaćanja, načinu i roku isporuke Robe;
5) postojanju zakonske odgovornosti zbog nesaobraznosti Robe ugovoru;
6) načinu izjavljivanja reklamacije Prodavcu, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja Prodavca po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava Kupca po osnovu saobraznosti;
7) o podatku da Kupac može da koristi pravo na odustanak od Ugovora, zajedno sa izuzetkom kada to svoje pravo ne može da ostvari.

Pravo na odustanak od ugovora i izuzetak od toga prava
Član 3
Sastavni deo ugovora na daljinu je i pravo na odustanak od ugovora u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Rok od 14 dana počinje da teče od dana kada se Kupcu odnosno trećem licu koga je odredio Kupac (a nije prevoznik) isporuči Roba i ističe 14. dana od dana prijema Robe.
Da biste ostvarili svoje pravo na odustanak od ugovora, potrebno je da popunite formular o svojoj neopozivoj izjavi o odluci o odustanku od ugovora, a koji formular je Prodavac dostavio Kupcu elektronskim putem.
Kupac je dužan da Prodavcu, najkasnije u roku od 14 dana od dana slanja izjave o odustanku, vrati Robu. S tim u vezi, smatraće se da je Roba vraćena ako ju je Kupac poslao pre isteka roka od 14 dana koji rok se računa od dana slanja izjave o odustanku.
Troškove vraćanja Robe snosi Kupac koji je odustao od zaključenog ugovora. Kupac je dužan da Robu pošalje Prodavcu nazad putem kurirske službe koja je Kupcu isporučila robu ili bilo kojom drugom po izboru Kupca.
Prodavac je u obavezi da izvrši povraćaj plaćene cene Kupcu, za vraćenu Robu, u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, i to na isti način kako je i izvršeno plaćanje cene od strane Kupca. Pored povraćaja plaćane cene, Prodavac je dužan da izvrši i povraćaj troškova isporuke Kupcu (ukoliko ih je imao), najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je prodavac primio obrazac za odustanak.

Obaveza isporuke robe
Član 4
Roba se isporučuje na teritoriji Republike Srbije u roku od 14 dana od dana slanja poručene Robe (koja je potvrđena u Potvrdi slanja) odnosno u roku od 14 radnih dana od dana slanja poručene Robe (koja je potvrđena u Potvrdi slanja) u slučaju kada se Roba isporučuje u inostranstvo.
Kupac snosi troškove isporuke Robe u Republici Srbiji u svakom slučaju. Sa druge strane, ukoliko se Roba isporučuje u inostranstvo, Kupac snosi troškovi isporuke Robe u visini od EUR 30,00 (u dinarskoj protivvrednosti prema prodajnom kursu konkretne valute Narodne banke Srbije na dan plaćanja). Troškovi isporuke Robe će biti naplaćeni istovremeno sa Robom i to prilikom plaćanja platnom karticom.

Saobraznost Robe
Član 5
Pretpostavlja se da je isporučena Roba saobrazna Ugovoru:
1) ako odgovara opisu koji je dao Prodavac i ako ima svojstva robe koju je Prodavac pokazao Kupcu kao uzorak na web stranici www.riverfish.rs;
2) ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata Prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
3) ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
4) ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što Kupac može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane Prodavca ili njegovih predstavnika.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Kupac koji je obavestio Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Kupac ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.

Ostvarivanje prava zbog nesaobraznosti Robe
Član 6
Kupac svoju reklamaciju zajedno sa fotografijom nesaobrazne Robe može poslati Prodavcu sa detaljnim objašnjenjem u čemu se nesaobraznost sastoji (u daljem tekstu: „Reklamacija“) u roku od 8 dana od dana prijema Robe odnosno najkasnije u roku od dve godine od dana prijema Robe.
Reklamacija zajedno sa fotografijom nesaobrazne robe se podnosi u elektronskoj formi na email adresu: office@riverfish.rs
Ukoliko je plaćanje obavljeno korišćenjem platnih kartica Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Kupac u Reklamaciji obavezno navodi i podatke iz potvrde o uspešno obavljenom plaćanju (TRANSACTION_ID, AUTH_CODE).
Prodavac je u obavezi da u roku od 48 časova od prijema Reklamacije, potvrdi Kupcu prijem Reklamacije.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema Reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Kupcu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na Reklamaciju mora da sadrži odluku da li Prodavac prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu Kupca i konkretan predlog i rok za rešavanje Reklamacije, koji ne može biti duži od 8 dana.
Prodavac neće uvažiti Reklamacije koje su nejasne, nepotpune i podnete neblagovremeno ili nije poslata fotografija nesaobrazne Robe na kojoj je jasno vidljiv razlog reklamacije, kao ni Reklamacije koje nisu podnete od strane Kupca ili lica ovlašćenog za zastupanje Kupca.
U slučaju da je Reklamacija uvažena od strane Prodavca, Kupac je dužan da Robu pošalje nazad putem kurirske službe koja je Kupcu isporučila robu ili međunarodna kurirska služba) i to o trošku Kupca.
Ukoliko Kupac vraća Robu koja mu je isporučena, dužan je da je vrati upakovanu na način kao što je bila upakovana kada je primio Robu. U slučaju da je oštećen paket u kome se šalje Roba odnosno da je Roba dodatno oštećena u toku prevoza, Kupac odnosno prevozilac je dužan da naknadi štetu Prodavcu.
Isplata cene
Član 7
Kupac se obavezuje da za Robu koja je predmet ovog Ugovora isplati Prodavcu iznos od __________(cena + pdv).
Opšti uslovi poslovanja
Član 8
Potpisivanjem ovog Ugovora Kupac potvrđuje da mu je Prodavac predao Opšte uslove poslovanja, koji čine sastavni deo ugovora.
Vansudsko rešavanje sporova
Član 9
U slučaju spora, ugovarači su saglasni da se pokuša njegovo rešavanje vansudskim sredstvima u skladu sa odredbama o potrošačkom sporu predviđenim Zakonom. Broj primeraka ugovora Član 10 Ugovor je zaključen posredstvom sredstava komunikacija i to: Internet, u dva originalna primerka po jedan za svaku ugovornu stranu.

PRODAVAC KUPAC

Scroll to Top